Vyznanie Anjelov

22.07.2011 15:41

VYZNANIE ANJELOV

Autor: rokfort-harrypotter.blog.cz

Motto: Moje oči videli aj horšie, ale to neznamená, že tie hrúbky budem tolerovať!

*******************************

 

Prečo?! Ej, to bude dramatické...
Sakra , Sirius , prečo?! Ešte raz si tú vetu prečítaj, zlato, a hneď budeš vedieť...
Prečo ty?Prečo si práve ty prešile invázia preklepov! *zúfalo si hľadá úkryt* oblúkom smrti? Ktorý bol tak bezvýznamne malý? Mimochodom... Kontrolná, súdruhovia: Má to vôbec význam glosovať?
Prečo? To už tu raz bolo *bez záujmu leští Smrtke kosu*
Nestihol si sa so mnou rozlúčiť...nestihol si nič... Hehe...by si sa divila... *drží kompromitujúce fotky z verejných záchodov* Nie, nie som úchylná! :D
Ty si musel bojovať....bojovať a za nič.... Strácam sa v bodkách... Pomoc!
Myslel si si , že Pottera ochrániš , ale ten za nejaký čas zabudne...no ja nezabudnem nikdy! Ako sa zdá, písať správne si zabudla veľmi rýchlo. Že?
Nikdy...
Sirius, prosím ťa , odpovedz , prečo práve ty? A prečo práve tie úbohé medzery?
Neodpovedáš.... No to ti skoro došlo, keď je mŕtvy... Zdvihnite nohy, či náhodou nestojíte Mary na kábli!
Spomienka na teba nezostane zapadnutá prachom , naopak!Bude žiariť naveky v mojom srdci...naveky... Ak smiem porušiť Saphirin copyright... Absolutno. Aj s tou (ne)medzerou.
Budem si ju strážiť ako tú najcennejšiu vec , ktorú mám... Tak táto veta sa mi veľmi páči...len keby tam bola tá medzera správne!
vlastne ty si bol to najcennejšie...teraz už nemám nič... Súvetie ako noha. Vlastne, je to veta, keď to nemá veľké písmeno?
Všetko mi ťa tu pripomína - nohavice porozhadzované po celom byte , náušnice , ktoré si mi daroval k narodeninám , fotky na ktorých stvárame smiešne grimasy....a nakoniec zásnubný prsteň.... a miliardy bodiek. Dik!
Mali sme sa brať , pamätáš? Ehm, počkaj, pozriem do diára...
Zvierami patvar, wow! mi srdce už len pomyslenie , že sa vedľa teba už nebudem zobúdzať , že ťa už nikdy neuvidím smiať... No, ja by som povedala, že Sirius sa skôr teší.
Cítim sa tak prázdna....nechápem. veď má 4, slovami štyri bodky!
Chcem kričať , chcem plakať , lenže už nevládzem... Hej, pán doktor, povedzte mi prosím, čo je to mnou. Ja plakať dávno nemôôôô-žem! Pán Barina, niekto vám kradne texty!
Chcem byť s tebou...iba s tebou... Jednoduché riešenie – britva!
Moje srdce zomrelo spolu s iskričkami v tvojich očiach , spolu s tvojím huncúskym (er...what, Mr. Frodo?) kŕčovitým úsmevom , spolu s tvojím osloveným kto bol oslovený?,,moja smrť"....Tiež sa pri tom tváril tak zdesene ako ja?
Zomrelo s tebou , pretože ty si bol mojím srdcom. Toľko sentimentu... *objíma Erika a ticho plače*
Patrilo iba tebe...
Prečo? Ešte raz sa to opýta, a capnem ju cepom po hrbe!
No nepotrvá dlho a my sa opäť stretneme...už len pár minút.... a milión bodiek... Veľa bodiek stratenýýých, nevráti sa žiadna z nich... (to je divné, tú pesničku priam neznášam...)
Kde som dala prútik? Myslím, že tam, do toho... *vžuuum!* ... sústruhu.
***
Postava stojaca pri okne v tichej , tmavej miestnosti , šepla do ticha len dve slová:,,Avada Kedavra." a zelená žiara vyslobodila jej dušu.... Odkedy sa dá Avadou zabiť sám seba? Chyba v Matrixu.

 

Tak. Čo k tomu? Nebola by to zlá poviedka, ale strašne ma štvú preklepy a to opakovanie. A nezrovnalosti ohľadom kúzel ma tiež vedia nakrknúť. Ale videla som aj oveľa horšie diela. Toť plus pre autorku ;)

Vyznanie Anjelov

Ach, bože...

LucyLestrange | 29.11.2012

Ty kokos, tak toto by som neglosovala ani za celý svet :D Ale dobre oglosované, páči sa mi to :)

noo

aurora | 15.08.2012

fakt som videla aj horše práce, od tejto autorky či od iných... ono by to nebolo zlé, keby tam nebolo toľko chýb a trochu viac originality a nápaditosti... keby to píšem ja dám tam aj pár poznámok a ironický nadhľad, ale to záleží len od autora. každopádne, vyglosované je to pekne :)

Prečo?

Rohi | 22.07.2011

Tak toto bol des :D.
Vyzeralo to ako niekde, kde nastala porucha systému a premnožili sa bodky a hladne "Prečo?". Povedzte mi, prečo? :D

Palec hore, chceme ďalšiu glosu!!

Re:Prečo?

Aya | 22.07.2011

Lebo...lebo... lebo je to Chyba v Matrixu, Šmajdalfe :D:D

LóóóL

Arya | 22.07.2011

To nemyslí vážne *ticho zanarieka a tiež ide objať Erika* To sa mohla tým prútikom rovno prepichnúť... Bodky, bodky, máte bodky na predaj?

Inak nechceš vytvoriť anketu Erikova zrkadlová mučiareň vs. Diela tejto autorky?

Re:LóóóL

Aya | 22.07.2011

Jasné:D bojím sa ale, že chudák Erik by bol sklamaný - toto je väčší zabiják ako jeho mučiareň :D:D
*stále objíma Erika a teraz aj Aryinku - nevie sa dostať zo šoku* xD

Re:LóóóL

Aya | 22.07.2011

A mimochodom...po tomto by som skôr kričala "Vodky, vodky, máte vodky na predaj?" Aspoň 5 fliaš, jop xD

Re:Re:LóóóL

Chľast 4ever!!! | 22.07.2011

Alkohol vylieči všetko, to vedeli už naši predkovia :D a aj záškodníci. Ja chcem ohnivú whiskýýý!!!

Re:Re:Re:LóóóL

Aya | 23.07.2011

tse, ohnivá whisky je nič :D:D To môj tatko v jednej svojej pesničke vymyslel ohnivú vodu :D To ti je panečku delo xD

Pridať nový príspevok