School practice - Oh! La! La!

28.10.2011 18:48

Nie je to síce sľubovaná Vexille, ani Romeo, ale moje vlastné dielo vypracované na výtvarnej. Najprv bolo podľa mňa prirodzené a celkom pekné, potom z toho vzniklo akési divné gothic a napokon skončilo rozstrihané a nalepené na A3-ke. Budeme s tým ešte niečo robiť, ale ja som predvídala strašný koniec úbohého obrázku a vyfotila som si ho. Voilá! :)

 

Pred...

...a po. Tak, ktoré sa vám páči viac?:D

Diskusná téma: School practice - Oh! La! La!

Odpovede :)

Aya | 28.10.2011

Kristen: ďakujem :) ale kto chce, ten sa kresliť naučí, je tam síce treba aj trochu talentu, ale v princípe...Stačí trénovať :)

Arú: tutoriál? Eh, pouvažujem :D Ak zistím, ako to vlastne kreslím, tak áno :D Spolieham sa skôr na náhodu :)
A ďakujem, veľmi, veľmi pekne ďakujem:)
A teším sa na kresbičku, ja si počkám :D

Re:Odpovede :)

ArenQuaX | 29.10.2011

Tak čakaj :D

:)

Kristen | 28.10.2011

Mne sa páči viac tá verzia po ale inak obe sú krásne bože keby viem tak kresliť :) Silne ti závidím :P

Jejééééj :)

ArQrucifix | 28.10.2011

Pekné je to. Sa mi páčia ústa a očko :D Aj ja mám teraz z výtvarnej super vec, ale je v škole :( A domov to dostanem asi až na konci roka :/ ale potom ukážem :D

P.S.:ale fakt, jak si robila tie ústa??? čo tak nejaký tutorial??? xD

Pridať nový príspevok