La voix d´Erik

25.09.2011 17:47

 

Pre tých francúzštiny neznalých - článok sa bude zaoberať krásnym hlasom nášho milého fantóma - v mnohých jazykoch. :) Čiže hodinka hudobnej výchovy :)


Ako prvú uvádzam radostnú správu, že môj obľúbný komix Reqiuem Mask bude sfilmovaný - štáb už hľadá ľudí, ktorí prepožičajú hlas našim miláčikom - Erikovi (toho si môžete vypočuť tu - prosím ospravedlniť kvalitu nahrávky a smiech v pozadí, tím Iron-Gibbet oslavoval nájdenie nádejného speváka menom Jeremy Mielke), Peržanovi, Raoulovi, Christine, obom riaditeľom - ale aj úplne novým postavám ako Chelsey, Alex a ďalší... kto má záujem, stačí na deviantarte navštíviť adresu www.iron-gibbet.deviantart.com

Druhý úžasný objav som učinila pri prehliadke youtube-u... Prosím, zatlieskajte skvelému Nicolasovi Fonseca!

 

 

 

Osobne sa mi v jeho podaní Music of the Night páči trochu viac než Gerardova verzia. Kto mi nájde lyrics, má u mňa diplom! Naozaj!!!

Dobre, to by bol Erik z jeho domoviny - Francúzska. Vlastne nie...akoby som mohla zabudnúť na Faustovo hlavné trio a Jeana Dupouya, ktorý láskavo zaspieval namiesto pána Charlesa Dancea? Myslím, že takto Erik mohol skutočne znieť!

 

 

Mimochodom, budem trošku perliť a prezradím vám perličku - vo francúzskom dabingu TPotO 2004 stretli v úlohe Christine a Raoula naši známi Romeo et Juliette - Damien Sargue a Cecilia Cara.

Dobre, ešte stále sme v Európe na pevnine. Poďme sa teda pozrieť na rodisko Novej Markétky a taktiež speváka s hlasom, ktorý zaspieva hĺbky a výšky rovnako čisto a búrlivo ako sám Michael Crawford - ich hlasy aj mená sa dokonca podobajú. Prosím potlesk pre pána Mikaela Sammuelsona zo Švédska!

 

 

A teraz poďme na juh, do teplúčka - do Španielska. Krásny hlas, pri ktorom mi búši srdce, môže bez ostychu ukázať celému svetu Juan Carlos Barona:

 

 

 

Dobre, a teraz sa pozrieme, čo nám dal do Čižmičky Mikuláš... Nádherný čistý hlások (skôr hlas, pri tej sile a nspútanosti...) Pietra Pignatelliho!

 

 

 

A teraz, keď sme pochodili exotiku aj domovinu nášho Maestra, vraciame sa domov, do Ameriky...

Prosím, potlesk pre nekonečne milého, pohodového a stále príťažlivého muža, ktorý dal Erikovi po vyše sto rokoch dušu plnú ohňa pekiel i nebies a hrdlo čisté a jasné ako krištáľ, i keď namiesto operného sa môžeme kochať tenorom rockovým...GERARD BUTLER!

 

 

 

 

 

Nuž a nesmieme zabudnúť ani na pána Michaela Crawforda, ktorý bol Prvým Fantómom pre A. L. Webbera. Videla som ho ako prvého - a môže ich byť milión, Crawford tým prvým navždy ostane. Pán Michael Crawford a Sarah Brightman!

 

 

 

 

Nuž, tak to vidíte...je ťažké povedať, ktorý muž sa môže Erikovi vyrovnať... Možno ani jeden, lebo Anjel hudby bol jedinečný a iný taký nie je... No možno práve teraz sa s pýchou pozerá aj keď nie práve na zosobnenie svojho príbehu, tak na spevácke výkony svojich následovníkov a napodobiteľov. Čo myslíte, ktorý z našich chlapcov to zvláda najlepšie? :)

A jedna, pre mňa tak trochu srdcová, zmienka na koniec, pri ktorej sa vždy usmievam. O tom, že náš drahý Kocúr v čižmách spievať vie, sme sa už presvedčili. Pozrime sa, ako si poradí s jedným z najnáročnejších žánrov po boku Sarah Brightman...Tá žena spieva úžasne, no Erik by vraj mal byť ešte lepší, takže Antonio má čo robiť! :)

 


 

Tak čo? podľa mňa to zvládol bravúrne, pacholok jeden! Len tak ďalej, kocúrik! To s tou dierou sa mi páčilo asi najviac. Žeby bol seňor Banderas taktiež tak šikovný v miznutí z očí?:D

 

Na dnes sa s vami lúči vaša sprievodkyňa Krajinami hlasu fantóma Seletryth Eldarwen a praje vám krásny zvyšok nedele.